Reklamácie a vrátenie tovaru

V súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 112/2014 Z.z.) môžete tovar zakúpený v našom internetovom obchode vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote zaslaný list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu (pribalený k zásielke). Toto právo platí aj v prípade, ak si zákazník tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne priamo u predajcu.

V prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru je nutné túto skutočnosť vopred oznámiť e-mailom konateľovi spoločnosti na palstav@gmail.com, aby bol informovaný že mu bude doručovaná zásielka. Reklamácie a vrátený tovar preberá len konateľ spoločnosti.  Nezasielať oznámenia o reklamácii na vlnytinka@vlnytinka.sk

1. Tovar je potrebné vrátiť formou Doporučeného listu cez Slovenskú poštu na adresu prevádzky (PALSTAV-PPM, s.r.o., Poštárka 4137/16A, 085 01 Bardejov) nepoškodený  a odporúčame v originálnom balení. Balík je kompletný vrátane darčeku k objednávke. Balík zaslaný iným spôsobom nebude prevzatý. Dokument na stiahnutie TU: Vrátenie tovaru,

 

2. Pre reklamovanie tovaru použite tento Reklamačný formulár

Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

Vo vrátenej kúpnej cene nebude  zahrnutý poplatok za vami vybraný spôsob platby a náklady na poštovné.

Ak ste použili dotovanú dopravu bude vám odpočítaná plna výška  poštovného ako je uvedené v otázniku .

 

 

Platné od : 1.4.2022