Časté otázky

1. Čo sa stane ak neprevezmem zásielku? 

Pri neprevzatej zásielke si vyhradzujeme právo na náhradu škody podľa § 592 Občianskeho zákonníka . Náhrada škody sa vypočítava z ceny poštovného poslanej a taktiež vrátenej zásielky. O úhrade daného poplatku Vám príde e-mail s potrebnými informáciami k úhrade. Ak tento poplatok nebude uhradený do 5 dní od odoslania e-mailu, vec postúpime nášmu mediátorovi príp. právnikovi.

2. Môžem požiadať o doplnenie svojej objednávky?

Samozrejme. Ak nás skontaktujete o doplnenie objednávky, radi vám to umožníme. Ak však objednávka už bude zabalená a pripravená na expedíciu, za prebalenie objednávky si účtujeme poplatok 0,99€. Tento poplatok súvisí s vyššími nákladmi na balenie. Doplnenie je možné každý pracovný deň do 12:00, nakoľko po tomto čase sú balíky už expedované.

3. Ako vás môžem kontaktovať?

Napíšte nám e-mail na vlnytinka@vlnytinka.sk alebo zavolajte na číslo 0902 239 796

4. Ako môžem zrušiť objednávku?

Odoslaním objednávky sa zaväzujete s dodržaním obchodných podmienok. Tovar podľa nich musíte prevziať a zaplatiť. Samozrejme máte nárok na vrátenie tovaru do 14 dní. 

5. Ako vrátiť balík?

Pred vrátením balíka informujte konateľa spoločnosti na e-mail: palstav@gmail.com. Balík  následne vráťte na adresu : PALSTAV-PPM, s.r.o., Poštárka 4137/16A, 085 01 Bardejov
Balík pošlite formou doporučeného listu prostredníctvom Slovenskej pošty, samozrejme bez dobierky. Balík na dobierku neprevezmeme. Balík zaslaný iným spôsobom nebude prevzatý. Reklamácie a vrátený tovar preberá len konateľ spoločnosti.

Ku tovaru pribaľte odstúpenie od zmluvy, ktoré si stiahnite TU

6. Ako dlho budem čakať na svoju objednávku?

U nás máte garanciu rýchleho dodania ! Každá objednávka, ktorá príde do 12:00 ( dobierka, príp zaplatená cez platobnú bránu GoPay) je hneď v ten deň aj zabalená a expedovaná. Štandardne pri doprave kuriérom GLS, balík môžete mať hneď na ďalší deň. Pošta a Zásielkovňa (výdajne miesto) garantuje dobu 1-3 pracovné dni. Zväčša však je zásielkovňa (výdajne miesto) rýchlejšia a zákazníci majú balík podobne hneď na ďalší deň. 

7. Ako získať 10% zľavu po registrácii ?

Zľava 10% pre registrovaných zákazníkov platí momentálne na všetky priadze od výrobcu DROPS. Stačí ak sa prihlásite do svojho konta a automaticky uvidíte nižšie (zľavnené) ceny. Samozrejme ako registrovaný zákazník máte množstvo ďalších zvýhodnených cien priadzi, ktoré nájde pokope v kategórii "Výhodne len pre registrovaných"