Časté otázky

1. Čo sa stane ak neprevezmem zásielku? 

Pri neprevzatej zásielke si vyhradzujeme právo na náhradu škody podľa § 592 Občianskeho zákonníka . Náhrada škody sa vypočítava z ceny poštovného poslanej a taktiež vrátenej zásielky. O úhrade daného poplatku Vám príde e-mail s potrebnými informáciami k úhrade. Ak tento poplatok nebude uhradený do 5 dní od odoslania e-mailu, vec postúpime nášmu mediátorovi príp. právnikovi.

2. Môžem požiadať o doplnenie svojej objednávky?

Samozrejme. Ak nás skontaktujete o doplnenie objednávky, radi vám to umožníme. Ak však objednávka už bude zabalená a pripravená na expedíciu, za prebalenie objednávky si účtujeme poplatok 0,99€. Tento poplatok súvisí s vyššími nákladmi na balenie. Doplnenie je možné každý pracovný deň do 14:00, nakoľko po tomto čase sú balíky už expedované.

3. Ako vás môžem kontaktovať?

Napíšte nám e-mail na vlnytinka@vlnytinka.sk alebo zavolajte na číslo 0902 239 796

4. Ako môžem zrušiť objednávku?

Odoslaním objednávky sa zaväzujete s dodržaním obchodných podmienok. Tovar podľa nich musíte prevziať a zaplatiť. Samozrejme máte nárok na vrátenie tovaru do 14 dní. 

5. Ako vrátiť balík?

Balík vráťte na adresu : PALSTAV-PS, s.r.o., Poštárka 4137/16A, 085 01 Bardejov
Balík pošlite formou doporučeného listu, samozrejme bez dobierky. Balík na dobierku neprevezmeme. Ku tovaru pribaľte odstúpenie od zmluvy, ktoré si stiahnite TU.

6. Ako dlho budem čakať na svoju objednávku?

U nás máte garanciu rýchleho dodania ! Každá objednávka, ktorá príde do 14:00 ( dobierka, príp zaplatená cez platobnú bránu GoPay) je hneď v ten deň aj zabalená a expedovaná. Štandardne pri doprave123 kuriérom balík môžete mať hneď na ďalší deň. Pošta a Zásielkovna garantuje dobu 1-3 pracovné dni. Zväčsa však je zásielkovňa rýchlejšia a zákazníci majú balík podobne hneď na ďalší deň.